Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Jakie towary można zwrócić?
Kupującemu przysługuje prawo zwrotu:
towar wysokiej jakości, którego Kupujący nie używał, nie uszkodził, nie uszkodził opakowania lub w wyniku innych czynności Kupującego nie stracił wyglądu handlowego, a także kompletności; W celu zwrotu towaru Kupujący musi: nie później niż w terminie 14 dni od dnia wydania towaru Kupującemu poinformować Sprzedawcę o odmowie zawarcia umowy kupna-sprzedaży towaru drogą mailową. e-mailem: hi@ekoieko.pl i nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania Sprzedawcy przekazać towar wraz z dokumentem zakupu towaru (paragon i / lub faktura VAT).
Gdzie zwrócić towar?
Jeśli towar zostanie dostarczony kurierem, sposób jego zwrotu zostanie wyjaśniony poprzez email: hi@ekoieko.pl
Jak zwrócić towar?
Przy zwrocie towaru zakupionego w sklepie internetowym www.ekoieko.pl prosimy o wypełnienie wniosku o odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży towaru i przesłanie go na adres e-mail hi@ekoieko.pl nie później niż w terminie 14 dni od daty dostawy (odbioru).
Po wysłaniu zapytania, nie później niż w ciągu 14 dni, prosimy o odesłanie nam towaru wraz z wystawioną Państwu fakturą VAT.
Kiedy pieniądze zostaną zwrócone?
- Jeżeli zakupiony towar został opłacony gotówką, zwracając go kurierowi w momencie dostawy, należność za towar zostanie zwrócona w terminie 14 dni od dnia zwrotu towaru na konto podane w sklepie pod adresem czas powrotu.
- Jeżeli za zakupiony towar zapłacono za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub przelewem z góry, należność za towar zostanie zwrócona na rachunek bankowy płatnika w terminie 14 dni od dnia zwrotu towaru.
Validate your login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto